Rixt Tanja Teamleidster VVD Putten

Putten, 1 mei 2017 – De leden van de VVD Putten hebben een nieuwe Teamleidster benoemd. Haaije Jansen (2e links) heeft onder dankzegging het stokje overgedragen aan Rixt Tanja (uiterst rechts). Samen met Nathalie van Houwerlingen (2e rechts), die het teamsecretariaat gaat voeren, vormt het duo het nieuwe, verjongde fundament onder de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie in Putten met als credo: bouwen aan een liberaal Putten. Reden om na afloop van de ledenvergadering daar het glas op te heffen.

De eerste acties van de nieuwe Teamleiding is het contact leggen met de liberaal denkende en liberaal voelende inwoners van Putten. Dat zijn er heel veel, want bij de Tweede Kamerverkiezingen in maart stond de VVD op plaats 1: boven alle partijen op religieuze grondslag. “De trend is richting een liberaal Putten. Daar willen wij ook voor staan. En daarom zoeken wij verbinding en contact met de Puttenaren, die minder dogma’s en meer vrijheid wensen. Vooral ondernemende inwoners van jong tot oud snakken naar een liberaal Putten,” stellen Rixt Tanja en Nathalie van Houwelingen.