Vrijheid

Vrijheid van de mens is onmisbaar voor ontplooiing. We bedoelen dan vrijheid op geestelijk, staatkundig en materieel gebied. Deze vrijheid komt ieder mens toe, zonder enige discriminatie. De vrijheid moet zo groot mogelijk zijn. De vrijheid om te geloven of niet te geloven. De vrijheid om te zijn wie je bent. Vrijheid in denken en vrijheid van meningsuiting. Er zijn wel grenzen aan persoonlijke vrijheid. De vrijheid van de één mag de vrijheid van de ander niet belemmeren of beperken. Vrijheid altijd binnen de kaders van de wet welke wij met elkaar dienen te respecteren. En we moeten oog hebben voor de belangen van toekomstige generaties.

Geef voldoende vrijheid aan jong en oud om ook in het eigen dorp zich te kunnen vermaken en te ontplooien. Bied voldoende vrijheid en ruimte om te recreëren en te sporten. Als creatief ondernemer hecht ik veel waarde aan vrijheid om te ondernemen. De overheid dient ook lokaal maximaal vrijheid en ruimte te geven aan ondernemerschap en tegelijkertijd ondernemers stimuleren om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

Leven in vrijheid is een groot goed en ook in Putten geeft deze vrijheid juist iedereen de mogelijkheid om zich ook aan te sluiten bij de VVD, ongeacht status, afkomst, religie of seksuele voorkeur. De partij van vrijheid, verantwoordelijkheid, verdraagzaamheid, sociale rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid. De partij waar je welkom bent als je een bijdrage wil leveren en waar je mag zijn wie je bent.

Jorrit Heinen