VVD Putten Verkiezingsprogramma 2022 - 2026

Op 16 maart 2022 gaan wij weer naar de stembus om in gemeenten nieuwe gemeenteraden te kiezen. En natuurlijk willen we dat onze lokale VVD goed scoort met de rentree in de gemeente en veel stemmen krijgt.

In maart 2021, bij de Tweede Kamer verkiezingen, stemden ruim 3.600 Puttenaren op de VVD, dat zou plaatselijk goed zijn voor zo’n 5 zetels in onze gemeenteraad. Het zou mooi zijn als we opnieuw deze stemmen mogen ontvangen. Uiteraard zijn meer stemmen heel welkom.

Met dit verkiezingsprogramma willen we ons mooie dorp, nog mooier en bruisender maken en de tijdsgeest van nu een stem geven. Een stem op onze mede dorpsgenoten van de VVD betekent dat we ons dorp de 21ste eeuw in gaan leiden. Het daadwerkelijk oplossen van het jarenlang schrijnende tekort aan sociale huurwoningen en starterswoningen. Maar ook zaken als keuzevrijheid geven aan onze burgers, lokale ondernemers en agrariërs. De cultuursector sterker ondersteunen en bijvoorbeeld sportvoorzieningen op peil te gaan brengen.

De afgelopen maanden hebben wij als mede dorpsgenoten vele tientallen gesprekken gevoerd met dorpsgenoten en werkbezoeken afgelegd bij zo’n 30 maatschappelijke organisaties; van de Bedrijvenkring en WCP tot de Sportfederatie, van de Participatieraad tot de Stichting Natuur en Milieu Putten, van scholen tot politie, etc. Al deze input heeft geleid tot ons verkiezingsprogramma. Met jouw stem kunnen we dit als lokale VVD realiseren.

Namens het VVD Putten team wensen wij jullie veel leesplezier!

Hieronder staat de link naar ons volledige verkiezingsprogramma.