VVD Putten wint V factor prijs 2022

Op zaterdag 11 juni hield de VVD haar landelijke Algemene Ledenvergadering in Halfweg. In een ontspannen sfeer liepen partijleden rond en was het gezellig om eens bij te kletsen met bekende en onbekende leden. Ook de zogenaamde prominenten waren daar, maar ook Tweede Kamerleden, ministers en ook Mark Rutte waren aanwezig en gewoon aanspreekbaar. Het was een lange ALV, vooral de stukstofdiscussie werd uitgebreid behandeld en vele insprekers gaven hun mening en advies. Als VVD Putten hebben wij onder andere gesproken met Tweede Kamerleden, Sophie Herman, Onno Hoes en Mark Rutte.

De VVD Putten kreeg van de VVD de V-factor prijs. Deze prijs is gedefinieerd als:   “De V-factor, die staat voor ‘Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Vibes’, wordt jaarlijks uitgereikt aan het netwerk waar veel positieve dynamiek is, een bijzondere prestatie is geleverd en tot inspiratie kan dienen voor andere VVD netwerken.” De lokale VVD Putten kreeg deze prijs vanwege een succesvolle campagne en het feit dat de VVD Putten maar liefst 3 zetels wisten te winnen. Lijsttrekker Albert de Bruin mocht deze prijs, namens VVD Putten, in ontvangst nemen van voorzitter Onno Hoes en Tweede Kamer fractievoorzitter Sophie Hermans.

“Mooi om een stukje waardering te krijgen voor onze duidelijke campagne om Putten beter te maken. Meer huizen voor onze eigen dorpsgenoten, een veilig en bereikbaar dorp met oa een rotonde op de Hoofdlaan en een rondweg alsmede een levendiger dorp met meer evenementen, ruimer horecatijden en  op zondag mag je best een halfje bruin kopen. De Puttenaren gaven ons hiervoor veel waardering bij de verkezingen. Als enige partij boekten we zetelwinst, maar liefst 3 trouwens”, aldus VVD voorman Albert de Bruin. De coalitievorming in Putten ligt stil nadat de SGP de stekker uit het coalitieakkoord trok. Een nieuwe onafhankelijke informateur wordt gevraagd een nieuwe coalitievorming te verkennen. De VVD Putten, als grootste winnaar, kijkt hier met groot vertrouwen en optimisme naar uit.

Foto: vlnr Albert de Bruin (VVD Putten), Sophie Hermans (Fractievoorzitter VVD Tweede Kamer) en Iris Haklander (VVD campagneleider Veluwe)